One Shot: Leonetta ''Nie pozwól mi odejść'' [016]


Para: Leonetta
Rodzaj: Psychologiczny, Dramat
Uwagi: List inspirowany podczas słuchania piosenki Reign ''Don't let me go''
Autor: Shrew

Kochany Leonie,
czasem życie jest zbyt krótkie, niż możemy to sobie wyobrazić. W jednej chwili dowiadujemy się, że to, co wierzyliśmy, nie miało znaczenia. To wszystko miało się za niedługo skończyć. Zdążyłam się pogodzić z tym, że tak mało czasu mamy. Nic nie jest wieczne, lecz wspomnienia mogą wciąż trwać. Musimy tylko o nie dbać. Leonie, nie pozwól mi odejść. Zachowaj mnie w swym bijącym sercu. Niech wspomnienia cały czas trwają w Twoim sercu. Nie chcę przepaść w zapomnienie. Obiecaj mi, że będziesz pamiętać. Noś mnie niczym łzy w Twoich oczach, mogę ci dać jedynie wspomnienia. Ja nigdy nie odejdę, bo wieczność mi nie wystarczy. Zachowaj mnie w swym sercu, niech wspomnienia żyją w nas.
Ciemnieję w oczach, spoglądam w lustro. Wiem, że nie mogę tu pozostać. Marnieję w oczach, lecz widać w nich miłość do Ciebie. Ja nigdy nie odejdę, póki żyję w Twoim sercu. Pozwól mi usnąć, w cieniu u Twojego boku. Gdy usnę, to nie pozwól mi odejść. Zachowaj wspomnienia w twym bijącym sercu. One nigdy nie umrą. Pamiętaj, że wspomnienia nigdy nie zginą, jeśli będziesz pamiętać. Nie pozwól mi odejść, wciąż pamiętaj o mnie. Nie chcę odejść na zawsze, pozostanę w twych wspomnieniach, musisz tylko o nich pamiętać. Niech nigdy nie umrą.
Kochanie, dokąd zmierzamy, idąc do światła? Czy to już nas koniec? Nie chcę przepaść w zapomnienie. Leonie, pamiętaj o mnie, ja nigdy nie odejdę, póki pamiętasz. Wspomnienia mogą być na wieczność, tylko musisz o nich pamiętać.
Nie dane Ci będzie mnie oglądać, zachowasz mnie jedynie we wspomnieniach. Kochanie, nie pozwól mi odejść. Nadal wyczuwasz moją obecność, mimo że mnie już nie ma. Nie pozwól mi przepaść, ja wciąż żyję we wspomnieniach.
Ja chcę tu pozostać, żyjąc w Twoich wspomnieniach. Nigdy nie odejdę, póki mnie pamiętasz. Koniec nie jest mi straszny, wiedząc, że we wspomnieniach pozostanę. Nie pozwól mi odejść, zachowaj mnie w swym żywym sercu na zawsze.

Twoja Violetta.


***
Witajcie kochani ♥
Ten list jest inspirowany piosenką Reign. Zakochałam się w tej piosence.
Zapraszam do komentowania
Pozdrawiam


Komentarze

  1. Witam.
    Dorwalam internet na wakacjach i jestem.
    O boze to jest genialne xd
    Takie piekne ❤
    Jak ty to robisz? Swoim pisaniem doprowadzasz mnie do blogiego stanu xD
    Zycze Ci obys pisala zawodowo xd
    Pozdrawiam

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam lzy w oczach czytając to, przysięgam! ❤

    Przepiękne!

    Reign <3

    Też uwielbiam tą piosenkę <3

    Rosalie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne <3
    Piszesz takie cuda :)
    Nie mogę się doczekać aż wykonasz moje zamówienie :D
    Bardzo lubię piosenkę, którą się inspirowałaś ;)
    I bardzo mi się podoba, że ujęłaś tak trochę kontekst tej piosenki w swoim one shocie
    Buziaki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam już pisać twoje zamówienie ♥

      Usuń
    2. Aaaaaaaaa!
      Nie mogę się doczekać ❤❤❤

      Usuń

Prześlij komentarz