One Shot: Martina Stoessel "Too late" [024]


Osoba: Martina Stoessel
Gatunek: Dramat
Uwagi: Brak
Autor: Laura Comello


Myślałam, że nic nie zniszczy naszego związku.
Po tylu upadkach i potknięciach będziemy szczęśliwi.
To było jedno wielkie głupie marzenie.
Dlaczego robiłeś mi nadzieję każdego ranka?
Nawet dzisiejszego, kiedy wyznałeś, że nie umiesz żyć
ze świadomością, że mnie zdradziłeś.
Jednak dalsza część listu była o wiele gorsza.
Zdradziłeś mnie z moją przyjaciółką.
To ta, której mówiłam, kiedy pomiędzy nami był mur.
Ona wiedziała dokładnie, że łatwo mnie zranić.
Najchętniej zamknęłabym się w łazience i płakała.
Czekała aż smutek przemieni się w nienawiść.
Najbardziej boli mnie świadomość, że nie byłam
dla ciebie wystarczająca.
Wymieniłeś mnie na najbliższą mi osobę.
Dokładnie wiedziałeś, że nie miałam nikogo oprócz niej.
Teraz zostałam sama z tym wszystkim.
Wiesz, czego najbardziej żałuję?
Bycia z tobą w trudnych chwilach.
Nadal pamiętam twój płacz przy wypadku rodziców.
Odwdzięczyłeś mi się za to zdradą.
Czuję się okropnie, jakby ktoś wyrwał mi serce.
Stałam się kimś zupełnie innym.
Kiedyś nikomu nie życzyłabym źle.
Jednak tobie życzę, bo wiem, karma wraca.
A ty zapłacisz mi za te godziny, gdy płakałam.
Zapłacisz za wszystko.

Żegnaj Jorge dupku

Komentarze

  1. Cudowny
    Biedna Tinka
    Jorge ty dupku
    Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne piękne piękne <3
    lajon czemu no?

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde😍
    Fajnee❤
    Fajnie by bylo gdyby byla 2 część i ten dupek by o nia walczyl, albo nwm co zrobil *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz