One Shot: Chłopak i dziewczyna ''Friendzone'' [026]


Para: Chłopak i dziewczyna
Gatunek: Obyczajowy
Uwagi: Krótki
Autor: Shrew

– Nie bój się. Musisz sama zrobić ten pierwszy krok, a nie czekasz na cud. Powinnaś mu wyznać swoje uczucia. Nie bój się, a jeśli nie zrozumie, jak jesteś wspaniałą dziewczyną, to nie jest ciebie wart. Jesteś lepsza, niż myślisz.
– On mnie nie zaakceptuje. Nie jestem w jego stylu.
– Jeśli tak się stanie, to najwyraźniej jest dupkiem, skoro nie widzi, jak wspaniała jesteś – wyznał. – Trochę wiary w siebie. Jesteś idealna, nawet z błędami.
– Na serio tak myślisz? – spytała z niedowierzaniem.
– Jesteś idealna – odparł. Przynajmniej dla mnie. – Jesteś piękną dziewczyną. Powinnaś uwierzyć w siebie, przecież wyglądasz jak anioł.
Dziewczyna się uśmiechnęła do przyjaciela.
– Dziękuję, zawsze jesteś, gdy cię potrzebuję.
– I zawsze będę – stwierdził. Kocham cię, mimo wszystko zawsze będę z tobą, mimo że nie jestem dla ciebie. Twoje szczęście przede wszystkim. – Kocham cię przyjaciółko.
 – Też cię kocham przyjacielu – rzekła dziewczyna. – Jesteś najlepszym chłopakiem na świecie. Dlaczego jeszcze nie masz dziewczyny?
– Jeszcze nie spotkałem tej jedynej – oprócz ciebie, jednak ty kochasz innego. Nie mam odwagi, żeby ci wyznać, że cię kocham. Jestem tchórzem, który utknął we friendzone.
Dwójka przyjaciół się przytuliła, a chłopak pomyślał, że trzyma cały swój świat. Tylko szkoda, że tak bardzo się bał, że jak wyzna jej uczucia, to ona odejdzie. Nie chciał tego.

***
Witajcie kochani ♥
Oto kolejny one shot.
Mam nadzieję, że wam się podobał.
Pozdrawiam

Komentarze

Prześlij komentarz