One Shot: Dion ''If I had you'' [029]


Para: Dion (Diego i Leon)
Gatunek: Romans, Homoseksualizm
Uwagi: Jeśli nie jesteś przekonany co do Diego i Leona razem, 
to przeczytaj dla rozrywki XD Może cię rozbawi ta para (?)
Autor: Shrew


Wpatrywał się w niego, a następnie mrugnął zaczepnie. Nie ukrywał, że szatyn mu się spodobał, bo nie widział potrzeby, żeby to ukrywać. Od zawsze był otwarty. Nie obchodziło go opinia innych. Był gejem i to była jego sprawa. Nikt nie miał prawa go oceniać.
Diego podszedł do Leona i szepnął mu do ucha:
– Mam na ciebie ochotę, kotku.
Leon się skrzywił. Nie był przyzwyczajony do tego wszystkiego, jednak Hernandez się nie poddawał. Złapał szatyna za rękę i się uśmiechnął. Hiszpan nigdy nie bał się okazywać swoich uczuć. Nie obchodziło go, że inni mówili o jego seksualności.
– Leon, nie musisz się ukrywać – wypowiedział. – Wiem, że mnie chcesz.
– Zostaw mnie w spokoju. Jesteś chory.
– Gdybym miał ciebie, to byłaby jedyna rzecz, której potrzebuję.
– Ty naprawdę jest obłąkany.
Diego się zaśmiał, wpatrując się w odchodzącego się Leona.

Leon zapukał do drzwi od domu swojej dziewczyny, a po chwili otworzyła gosposia. Przywitała się z szatynem i zaprosiła do środka. Szatyn skierował się dobrze już znaną drogą. Stanął przed pokojem szatynki i leciutko zastukał o drewno. Kiedy usłyszałam przyjemny głos Violetty, wszedł do środka. Siedziała na łóżku ze swoim pamiętnikiem, uśmiechnęła się, widząc chłopaka, jednak ten uśmiech szybko zszedł z twarz.
– Leon? Co jest?
Usiadł na łóżku i zakrył twarz w dłoniach. Naprawdę kochał szatynkę, ale to wszystko się zmieniło. Był zagubiony.
– Sam chciałbym wiedzieć – odezwał się.
– Pamiętaj, że mi zawsze możesz powiedzieć. Jestem tutaj, żeby cię wysłuchać.
– Wiem – rzekł. – Moje uczucia...
– Co z nimi?
– Moje uczucia się zmieniają. Nie wiem, nawet co czuję. Jestem w tym wszystkim zagubiony.
– Nie rozumiem.
Leon spojrzał na Violettę.
– Coś czuję do Diego.
Szatynka myślała, że się przesłyszała.
– Do Diego? To przyjaźń, tak?
– Chciałbym, żeby to była przyjaźń.
– Podoba ci się Diego?
– Tak, starałem się do tego nie dopuścić, jednak to tak samo wyszło. Kochałem cię, naprawdę cię kochałem, jednak teraz nie jestem w stanie z tobą być – wyznał. – Wybacz mi Violu.
– Leon, proszę, wyjdź. – Wpatrywała się w swoje dłonie. – Muszę to przemyśleć.
– Rozumiem – wypowiedział. – Mam nadzieję, że zostaniemy przyjaciółmi.
Leon wyszedł z pokoju Violetty, a ona się rozpłakała. Właśnie się dowiedziała, że chłopak, którego kochała, okazał się gejem.

Na początku jasnowłosy udawał, że nie widział zaczepek drugiego chłopaka, jednak po jakimś czasie zaczynał coś do niego czuć. Violetta nie mogła uwierzyć, że jej chłopak jest innej orientacji, jednak się pogodziła z tym i nawet się zaprzyjaźniła z Leonem. Są przyjaciółmi i nawet mu kibicuje, żeby udało mu się z brunetem. Leon odpychał od siebie chłopaka, ale po jakimś czasie nie był w stanie. Zakochał się w Diego. Zrozumiał, że połączyła ich miłość i to nawet jeszcze większa, niż do Violetty.
– Diego! – zawołał. Brunet się zatrzymał i przypatrywał się z ciekawością szatynowi. Byli właśnie w parku. Podszedł do Diego i go pocałował. Całowali się namiętnie, rozkoszując się sobą nawzajem. Leon nie ukrywał swoich uczuć, a Diego był zadowolony, że wreszcie udało mu się przekonać do siebie Verdasa. Z przyjemnością oddał pocałunek i gdyby nie byli w parku, to posunęliby się do czegoś więcej.
– Widzę, że już wiesz, co chcesz.
Leon złapał za rękę chłopaka i się uśmiechnął.
– Tak, teraz już wiem – odpowiedział Verdas. – Ciebie chcę, kotku.
Diego się uśmiechnął i bez zastanowienia połączył ich usta w jedność.

***
Witajcie kochani! ♥
Dion! Diego i Leon! Hahaha
Jeszcze nigdy nie czytałam gejowskiego fanfika o Diego i Leonie. Jest taki? XD
Ten filmik jest świetny! Haha, kocham osobę, która to zrobiła XD
Zapraszam do komentowania
Pozdrawiam

Komentarze

  1. O jebane...ja jem!
    Za chuja dzisiaj nie usne😭😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa moj Diego...gej xd
    Niee. On jest taki męski
    Tak serio fajny gej OS xd
    Buzi chlopcy xD
    Sciskam

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego czytałam to przy jedzeniu??
    😂😂😂
    Widziałam już ten filmik
    Super pomysł
    😁😁
    Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz