One Shot: Osoba nieznana ''You are with me'' [031]


Osoba: nieznana
Gatunek: Psychologiczny
Autor: Shrew

Umarłeś, jednak czemu ja Cię widzę?
Ciebie już tutaj nie ma, jednak jesteś przy mnie.
Mimo że umarłeś, to wciąż troszczysz się o mnie.
Widzę Cię we wspomnieniach.
Pamiętam, nigdy nie zapomniałam.
Kochanie, nigdy nie odszedłeś, mimo że śmierć cię zabrała.
Wciąż jesteś, nawet gdy Cię nie ma.
Widzę Cię, gdy siedzę przed kominkiem i oglądam nasze wspólne zdjęcia.
Dla mnie nigdy nie umarłeś. Wciąż jesteś ze mną.
Nawet śmierć nie potrafi nas rozdzielić.
Mam krew na rękach, znów to zrobiłam.
Cierpię, gdy nie widzę Cię. Nigdy nie zobaczę, mogę tylko przyśpieszyć ten krok.
Pragnę Cię ponownie ujrzeć, nawet ceną mojego życia.
Moje życie się skończyło, gdy ty umarłeś.
Przyjaciele mówią: ''On już odszedł. Musisz się nauczyć żyć bez niego'', ale jak mam to zrobić, skoro nadal kocham? Nie potrafię żyć bez ciebie. Oni tego nie rozumieją, bo nigdy nie przeżyli tego, co ja.
Kochanie, obiecuję, że wkrótce się zobaczymy, a wtedy będziemy szczęśliwi.
Nawet niebo nie jesteś takie piękne, może dlatego, że nie ma Cię obok mnie? Z Tobą wszystko było piękniejsze.

***
Witam ♥
Znalazłam to w roboczych, więc poprawiłam i dodałam tutaj
Całkowicie o tym zapomniałam, w sumie to mam wiele roboczych one shotów, które muszę skończyć. Tylko nie ma kiedy.
Zapraszam do komentowania
Pozdrawiam

Komentarze