One Shot: Cheryl Blossom ,,New Rules" [035]


Osoba: Cheryl Blossom
Gatunek: Psychologiczny
Rodzaj: List
Uwagi: Brak
Autorka: Laura Comello

Cześć mamusiu!
Pewnie znalazłaś ten list, szukając mnie po całym domu.
Wytrzymywałam długo twoje komentarze i uwagi do mojej
osoby, jednak wiesz, że nie jestem ideałem.
Płynie we mnie krew również mojego ojca, którego
nie trawisz, powinnaś się nauczyć odróżniać mnie od niego.
Po ostatnich wydarzeniach i śmierci mojego brata mam dosyć
znoszenia twojego zachowania.
Stałaś się jeszcze gorsza, cała twoja nienawiść z Jasona przeszła 
na mnie... biedną Cheryl.
Jeśli myślisz, że będę za tobą tęsknić, to się mylisz.
Wolę być z moim rudym tatą na jakimś zadupiu niż z tobą
w Riverdale.
Mam dosyć tego wszystkiego i nie oczekuj, że wrócę.
Dawałam ci wiele razy szansę, ale nie potrafię być twoim wymarzonym
perfekcyjnym dzieckiem, które codziennie po szkole siada do lekcji.
Od dzisiaj ja ustalam nowe zasady.
Cheryl 

Komentarze

Prześlij komentarz