One Shot: „Dziękuję” [038]


Osoba: OC
Gatunek: Psychologiczny
Rodzaj: List
Uwagi: Brak
Autor: Red

Najdroższy,
Dziękuję, że byłeś przy mnie zawsze, kiedy tylko tego potrzebowałam.
Dziękuję, że mogłam na Ciebie liczyć, nieważne, że mieszkałeś tak daleko.
Dziękuję, że znosiłeś moje humorki, że wysłuchiwałeś moich wyżaleń, nawet jeżeli chodziło o błahostki.
Dziękuję, że mogłam spędzić z Tobą najpiękniejsze chwile mojego życia.
Dziękuję, że mogłam się w Tobie zakochać.

I chciałabym Ci tylko powiedzieć, że nawet teraz Ciebie kocham.
Że wspominam nasze wspólne chwile.
Że nigdy o tobie nie zapomnę.
Nawet gdy miną wieki,
Nawet gdy już nigdy Cię nie zobaczę,
Nawet gdy poznam kogoś innego,
Nie zapomnę Twojego uśmiechu,
Twoich pocałunków,
Twojego widoku, gdy stałam tam obok, a ty już nic nie czułeś,
Nie widziałeś,
Nie żyłeś.

Twoja L.

---------------------------

Wyszło bardziej dramatycznie niż planowałam. To mój pierwszy One Shot tutaj.
Mam nadzieję, że nie schrzaniłam.
~Red.

Komentarze