One Shot: Hello [047]


Osoba/Osoby: OC.
Gatunek: Dramat.
Uwagi: Vignette (w Słowniczku
Autor: Red.

Witaj. Czy mnie pamiętasz? Najpewniej nie. Byłam przy tobie. Krótko, prawda, ale byłam. Byłaś... taka malutka. Wtedy był słoneczny dzień, chciałam iść z tobą na spacer. I mama powiedziała, że nie możemy się razem bawić. Pomyślałam, „pewnie śpi, nie będę przeszkadzała”. Wszyscy chodzili przygnębieni, tata płakał. A ja nie wiedziałam, co się działo. Nie wychodziłaś do wieczora. Wtedy weszłam do twojego pokoju. Mama i tata tam siedzieli. Mama trzymała cię za rączkę, a tata głaskał po głowie. Wtedy powiedziała, że będzie tęsknić. Nie wiedziałam, o co chodziło. Właściwie, miałam wtedy sześć lat. Wtedy podeszłam i zobaczyłam, że śpisz. Bezwiednie krzyknęłam „Zuza, chodź się pobawić!” i potrząsnęłam twoim ramieniem. Zapytałam tatę, dlaczego się nie budzisz... Tata powiedział, że mu przykro i razem z mamą zaczęli płakać. Ja też. Kocham cię, Zuza. Zawsze cię kochałam.

Komentarze