One Shot: Osoba nieznana "Nie potrafię" [049]


Osoba: Nieznana
Gatunek: Psychologiczny
Uwagi: Krótkie
Autor: Shrew

Krzyknąłeś "stój",
gdy ja chciałam iść.
Powiedziałeś zostań,
gdy ja miałam dość.
Obiecałeś, że nigdy mnie nie zranisz,
lecz obietnicę złamałeś.
Teraz mówię Ci żegnaj,
kiedy chcę pozostać.
Było mi przy tobie dobrze,
ale to przeszłością pozostaje.
Stare czasy już nie powrócą,
już nie potrafię przy Tobie być.

***
Witam! ♥
Nie wiem jak nazwać to powyżej.
Kiedyś tak nabazgroliłam na kartce.
Pewnie słuchałam jakiejś muzyki, nie wiem jakiej.
Zawsze mam tak, że jak słucham, to jakieś głupoty przychodzą mi do głowy XD
Mam nadzieję, że choć trochę wam się podoba.
Zapraszam do komentowania i składania zamówień w zakładce ZAMÓWIENIA
Pamiętajcie, że też są tutaj inne autorki, które może przyjmą wasze zamówienie.
Pozdrawiam

Komentarze

Prześlij komentarz