One Shot "Udane święta" [054]


Osoba/osoby: OC
Gatunek: Obyczajowy
Uwagi: Krótki
Autor: Shrew

Z uśmiechem obserwuję małe dzieci u Świętego Mikołaja, które życzą sobie wspaniałych prezentów. Macham do mojego aniołka, który jest podekscytowany zobaczeniem się z czerwonym panem. Specjalnie sobie zażyczyła, żeby ubrać się w ten sam kolor, jaki prezentuje Mikołaj. Ma ładną czerwoną sukienkę, białe grube rajtuzy i czarne kozaki, a do tego brązowy płaszcz. Moja córeczka wygląda przepięknie. Roztapiam się, gdy tylko widzę jej szczęście.
Z ożywieniem rozmawia ze swoim idolem, siedząc u niego na kolanach. Nie mogę się powstrzymać od chichotu, gdy wymachuje rączkami, chcąc pokazać, jak bardzo chce danej rzeczy, o której mówiła.
– Kogoś mi przypomina. – Usłyszałam przy swoim uchu, gdy poczułam ramiona owijające się o moją talię. Oparłam się o niego, rozkoszując się jego ciepłem. – Wygląda dokładnie jak ty. Wykapana mama – dodał mój mąż.
– Kupiłeś to? – spytałam.
– Kupiłem, już zapakowałem do bagażnika, żeby Hope nie widziała – odpowiedział, wspominając o naszej córce i jej wymarzonym prezencie. – Jestem pewien, że będzie zadowolona.
– Będzie szczęśliwa – powiedziałam. – Jestem taka szczęśliwa, że mamy tego aniołka. Kocham cię, kocie.
– Też cię kocham, tak bardzo cię kocham. Kocham cię i Hope. Jesteście dla mnie wszystkim.
– Wiem – rzekłam. – To będą udane święta.

***
Kochani, wesołych świąt!
Dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności,
spełnienia marzeń. Mam nadzieję, że spędzicie je w
rodzinnym gronie. Cieszcie się tym!
Wesołych świąt i udanego sylwestra!
Pozdrawiam

Komentarze

Prześlij komentarz