One Shot: Leonetta "Way of life" [062]


Osoby: Violetta & Leon (Leonetta)
Serial: Violetta
Gatunek: Obyczajowy (?)
Uwagi: One Shot pisany w formie maila
Autor: Shrew

Do: Violetta Castillo
Temat: Ślub

Nigdy nie przypuszczałem, że może mi tak zależeć, aż Ciebie spotkałem, jednak to spieprzyłem. Zrozumiałem za późno, że byłaś dla mnie ważna, wciąż jesteś. Straciłem Cię, zachowałem się podle że przespałem się z Amandą. Naprawdę tego żałuję. Mimo że minęło dwa lata, to wciąż o Tobie pamiętam. Myślę o Tobie. Niedawno usłyszałem, że planujesz ślub. Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa. Może on da Ci to, czego ja nie potrafiłem Ci dać. Mam nadzieję, że on jest dobry dla Ciebie. Na pewno jest szczęściarzem, że Ciebie ma. Tak bardzo mu teraz zazdroszczę, ale moja szansa przeminęła, gdy odjechałaś pociągiem, zostawiając wszystko za sobą, w tym mnie. Trzymaj się jakoś, wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.

Leon

Do: Leon Verdas
Temat: Ślub

Tak, John jest idealny dla mnie. Sądzę, że będę z nim szczęśliwa. Już jestem, uszczęśliwia mnie każdego dnia. Kocham go, nawet jeszcze bardziej, niż Ciebie kochałam. Masz rację, że spierdoliłeś, ale gdyby nie to, to teraz nie byłabym szczęśliwa z moim przyszłym mężem, z którym spodziewam się dziecka. Poznałam Johna od razu, gdy wyjechałam z Buenos Aires. On był przy mnie, gdy Ciebie potrzebowałam. Na początku zostaliśmy przyjaciółmi, a później to wszystko szybko się potoczyło, że teraz nawet nie zdaję sobie, że za niedługo będę mężatką. Nasza historia, Leon, była piękna, ale już się skończyła. Kochałam Cię, ale Ty postanowiłeś to zniszczyć, ale wiedz, że nie mam do Ciebie żalu. Też bądź szczęśliwy, może kiedyś znajdziesz swoją ukochaną. Nam najwyraźniej nie było pisane. Życzę Ci wszystkiego dobrego w życiu.

Violetta

Do: Violetta Castillo
Temat: Ślub

Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

Komentarze