One Shot: Lost In Hell [059]


Osoba(y): Alice Liddell, The Cheshire Cat.
Gra: Alice: Madness Returns.
Gatunek: Dramat.
Uwagi: -
Autor: Madame Red.

Słońce już powoli zachodziło, a ona spacerowała wśród drzew w Dolinie Łez. Chodziła ze spuszczoną głową, ze smutkiem malującym się na jej ładnej twarzy. Przebywała w Krainie Czarów rok, nie wystawiając nawet czubka nosa do świata realnego. Nie miała po co do niego wracać. Jej była niania zmarła, Bumby'ego wrzuciła pod pociąg, więc też nie żył. A nawet gdyby żył, nie wróciłaby. Życie wśród wyimaginowanych przyjaciół było lepsze niż pracowanie jako prostytutka albo, o zgrozo, jego własna, prywatna niewolnica.
Przeszły po niej ciarki na samo wspomnienie jego głosu. Jak ją przekonywał, że zapomni, że wszystko będzie nareszcie w porządku. A potem jak powiedział jej, że byłaby dobrym towarem, a klienci ustawialiby się pod drzwiami, czekając na swój numerek z nią.
— Alice. — Do jej uszu dotarł niski głos kota z Cheshire. — Jak się czujesz, Alice?
— Nie najlepiej — rzuciła krótko.
— Powtarzasz to codziennie, od dwunastu miesięcy, jednocześnie mówiąc to trzysta sześćdziesiąt pięć razy. Twoja chandra kiedyś musi się skończyć. Rozumiem, poczułaś się skrzywdzona, zdradzona...
— Poczułam się jak rupieć, który można kupić na bazarze za marne grosze — syknęła. — To jest gorsze od zdrady, bo zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś człowiekiem. Jesteś rzeczą, marionetką, którą można manipulować, aby czerpać z tego korzyści. A jeśli on...
— A jeśli co?
— Kiedy mnie hipnotyzował... on...
— Myślisz, że mógł cię wykorzystać?
— Ja już nie wiem, co mam myśleć. — Pokręciła głową i zaczęła się oddalać.
Kot stał w miejscu, nie odzywając się. Patrzył na oddalającą się powoli dziewczynę, dopóki ta się nie zatrzymała.
— Kocie, myślisz, że jestem zgubiona?
— Zgubiona gdzie?
— Zgubiona w piekle, które przysporzyło mi życie.

Komentarze

Prześlij komentarz