One Shot: "Nie mów" [065]


Osoba: nieznana
Gatunek: Psychologiczny
Uwagi: Vignette, krótkie
Autor: Shrew

Nie mów koniec, gdy jeszcze nic się nie zaczęło.

Nie mów, kocham, kiedy nie wiesz, co to znaczy.

Nie mów, zostań, kiedy nic nie czujesz.

Nie mów, że tak będzie lepiej, bo nie będzie.

Nie mów za dużo, tylko przytul, mimo że chcę odejść.

Nie mów, że Ci przykro, kiedy lecą mi łzy.

Nie mów, że mnie potrzebujesz, gdy jesteś w jej ramionach.

Nie mów, że byłam Twoim marzeniem, kiedy szepczesz jej to samo.

Nie mów, kocham, gdy mówisz to drugiej.

Nie mów, że cały świat to ja, kiedy jest miliony innych ludzi.

Nie mów, że zakochałeś się od pierwszego wejrzenia, kiedy nawet nie wiesz, jaki mam kolor oczów.

Nie mów, że tęsknisz, kiedy jesteś z nią.

Nie mów, że żałujesz, gdy planujesz z nią swoją przyszłość.

Nie mów, że chciałbyś cofnąć czas, bo to nic nie zmieni, moje serce nadal będzie złamane z Twojego powodu.

***
Okey, nawet nie wiem co to jest.
Tak nagle się zabrałam za to i wyszło to co wyszło.
Mam nadzieję, że przynajmniej trochę wam się podoba.
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam

Komentarze

Prześlij komentarz