One Shot: Leonetta ''Za to, że jesteś'' [037]


Para: Leonetta
Uwagi: krótki
Autor: Mrs_Little_Fox

Drogi Leonie,

Dziękuję Ci za to, że jesteś,
Byłeś,
I zawsze będziesz.
Wiem o tym, bo codziennie mi to udowadniasz,
Wiem, że zawsze mi pomożesz, nawet w najtrudniejszej chwili,
Wysłuchasz mnie, doradzisz,
I ochrzanisz, jeśli tylko będzie trzeba,
A wszystko to robisz z miłości do mnie,
Którą codziennie mocno mi okazujesz,
Nawet znosisz moje humorki,
nie raz uratowałeś mi życie
i to dosłownie.
Napisałam ten list, abyś wiedział, że naprawdę to doceniam.
Dziękuję Ci, kochanie.
Za wszystko.

~Twoja V.
~~~~~~
A do mnie zamówień dalej brak.

One Shot był pisany z myślą o Clace, ale z powodu braku odzewu poprawiłam na Leonette.

Zapraszam do mojej zakładki, gdzie doszły nowe pozycje.

Komentarze

Prześlij komentarz